Zwroty i reklamacje

Procedury zwrotu i reklamacji

Reklamacje

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo lub jest uszkodzony, skontaktuj się z nami na adres reklamacje@lampyhurtowo.pl. Prosimy o przesłanie następujących informacji:

  • Fakturę zakupu
  • Opis usterki
  • Zdjęcie

W odpowiedzi na Twoją wiadomość udzielimy dalszych instrukcji. Status reklamacji można również uzyskać telefonicznie dzwoniąc na naszą infolinię: 221-220-228.

Zwrot towaru

Informujemy, że zwrot towaru przyjmujemy wyłącznie w przypadku, kiedy klient uzgodnił z przedstawicielem handlowym możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży i jest w stanie to potwierdzić poprzez okazanie e-maila lub umowy. W przypadku, kiedy jest to niemożliwe, zwracany towar musi spełnić następujące warunki:

  • Klient zobowiązuje się zwrócić towar przed terminem płatności.
  • Zwrot dotyczy maksymalnie 20% zakupionego towaru.
  • Zwrot po terminie płatności jest możliwy jedynie w przypadku, kiedy płatność została uregulowana w terminie.
  • Zwracany towar musi być pełnowartościowy (oryginalnie zapakowany, bez śladów użytkowania).
  • Do zwrotu należy dołączyć formularz zwrotu oraz kopię faktury potwierdzającej zakup.
  • Klient zwraca towar na własny koszt.

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl